2019. február 1., péntek

Betegszállítás Dömsödre


20190201 péntek

Elkészítettem a reggelit és Áron részét bevittem a szobájába.

Próbáltam mindent összekészíteni, hogy délben el tudjunk indulni.

Nekem ½ 12-re volt időpontom a Edinánál a pedikűr szalonban.
12-re már otthon voltam és elkezdtem a cuccok (piros kosár, Manna, Notebook táska) lehordását az autóba.

Áron is azt mondta, hogy már egy kicsit jobban van és szívesen jönne velünk. 

Nem sokkal később elindultunk, de Áront kértem, hogy nagyon öltözzön fel és ne felejtse itthon a gyógyszereit.
.
A TESCO-nál  arra kértem, hogy ő maradjon az autóban és hagyja bekapcsolva a fűtést. igyekszem gyorsan végezni. 

Még Áron is feladta a rendelését (nagy tálca Bolognai és citromlé). Én ezt még megtoldottam almával, banánnal és mandarinnal, batáta édes krumplival. no megy egy nagy kosár KFC sült csirkeszárnnyal.

Útközben a „Hambi Kiráy”-nál Áronnak rendeltem egy sajtburgert (de hagyma és lila káposzta ne legyen benne), magamnak egy Gyros burgert, de minden legyen benne.

A bázisra érve Áront kértem, hogy rögtön menjen fel a jó meleg szobájába, feküdjön leés mindjárt készítettem neki mézes, citromos teát.

Manna kért egy kis kaját és ment a dolgára.

Felhívtam Juditot, hogy még mielőtt levenném a tetőcsomagtartóról a fürdőszobaszekrényt átgurulnék hozzájuk, mert szerintem nekik jól jönne.

Közben Áron még rámelegített a sajtburgerre és azt rögtön megette.

Judit és Levente segítettek levenni a kisszekrényt és a polcokkal együtt bevittük. Ki is néztük a helyét a fürdőszobában, majd Sanyi segít felszerelni.Judit nagyon köszönte.

Nem maradtam ott egy pár percnél tovább, mert siettem vissza Áronhoz.

Én is megettem a  gyros burger nagyobbik felét.

Még beáztattam egy nagy adag tarkababot és eltettem magam holnapra.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése