2019. január 31., csütörtök

Reggelre Áronnak megint 38,5 ⁰C a láza


20190131 csütörtök

Reggelre Áronnak megint 38,5 ⁰C a láza. Azt beszéltem meg vele, hogy maradjon itthon. Bevittem neki a kilincsre akasztott tízóraiját.

Végre nekiduráltam magam és elküldtem  a Nemzetközi Posta Kicserélő Központnak az Egyszeri import vámkezelési megbízást. A Canon lapolvasója elég jól segített az ügyben.

Áron később úgy döntött, hogy megint felkeresi a doktornőt, mert türelmetlen, hogy a láza nem akar lemenni.

Este hat előtt Éva rám tlefonált, hogy nem megyek a szekrénykékért? De, és máris indultam. Már sötét volt mire odaértem, de ez nem akadályozott minket abban, hogy a szekrénykétet bezsuppoljuk az autóba.

A fürdőszobai kisszekrény felkerült a tetőcsomagtartóra. Éva hozott le két használt törülközőt, hogy se a szekrényke, se a csomagtartó ne sérüljön. A spaniferek nagyon jól vizsgáztak.

A fiókos szekrényke a hátsó ülésen kapott helyet. A polcok a csomagtartóba kerültek. A telepítésben Pali nagyon sokat segített.

Vacsorára Áronnak hoztam amerikai mézescsirkét, magamnak pedig csípős savanyú levest a kia kínaiból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése