2019. január 20., vasárnap

A karácsonyfa végnapja


20190120 vasárnap

A szokásosnál korábban keltem, mert azt terveztem, hogy odateszem a két csirkecombot sok zöldséggel a römer topfba. 

Legalulra néhány szeletke császárszalonna került a kivajazott tálba, rá felkrikázott krumpli, majd a két befűszerezett csirkecomb és a tetejére a sok zöldség.

Amíg ezek sütkéreztek felszereltem az autóra a két csomagtartó rudat, mivel megígértem Borinak, hogy a lakást mentesítem Róza egykori hűtőszekrényétől és a mosógépétől.

A sütés utolsó fázisában a két csirkecomb felkerült a zöldségágy tetejére és most már a fedő nélkül sütöttem tovább, hogy a combok egy picit meg is piruljanak.

Du. 1 órakor elkezdtem az összepakolást,hogy még 2 óra előtt eltudjak indulni.

Még az indulás előtt belefért, hogy a G. Lacitól kapott nyúl trágyát elszórjam a konyhakert havára, hogy mireaz elolvad, beigya a föld.

Hazaérve átvittem Emőkének az Esztike féle schnidlinges túrót.

Áront megkértem,  hogy az autóból hozza fel a római tálat. Utána ő készítette a vacsorát (Bolognai spagetti) én csak a hozzávaló sajtot reszeltem.

Vacsora után végre sor került a karácsonyfa leszerelésére. Levittem és utána az egész szobát felporszívóztam, mert mindent a tűlevelek leptek el.      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése