2019. január 6., vasárnap

Mély hó lepi el a kertet


20190106 vasárnap

Újtípusú reggelivel próbálkoztam. Nem hagymás-szalonnás tocsogós rántotta, hanem egy kicsit angolosabb: lágytojás és hidegtál friss sovány sonkával, disznósajttal, kolbászkarikákkal, pirítós kenyérrel, külön tányéron újhagyma, paradicsom, fokhagyma és aludttej.

Nem is lett olyan sikere, mint a korábban megszokottnak.

Az utakat és a kertet mély hó lepte el.  Odakint hideg van. Mannát persze mindez egyáltalán nem zavarta. Ő csak ment ki a birtokra, mintha nyár lenne.

Emőkének meg is írtam, ha sikerülne korán hazaérnünk fel is mehetnénk a Normafához síelni vagy szánkózni.

Áront próbáltam arra rávenni, hogy egy kicsit nézzük át együtt a matekot, a fizikát, az angolt és az olaszt, de erre nem került sor, mert Internet.

Kora délután sikerült Mannát becsalni.

Zoli bácsi kuyájának átvittem a csontokat, összepakoltunk és még éppen világosban sikerült hazaérnünk.

Itthon azután, - mivel az ebéd kimaradt -, készítettem egy finom paprikáskrumplit és mellé megsütöttem a két csirkecombot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése