2019. január 13., vasárnap

Rántott ponty majonézes zöld salátával


20190113 vasárnap

A tegnap esti  vacsora és az unicum aperitíf valamint a kaja után elfogyasztott sör hozzájárult, hogy hazaérve hamar mély álomba merüljek. Arra még emlékszem, hogy Manna odatelepedett mellém, de tobbre már nem.

Valamikor nagyon korán reggel Manna nyávogott, hogy le szeretne menni, de nekem csak annyi éberségre tellett, hogy megkértem Áront, vigye le.

Áron még becsukta a szoba ajtaját, hogy a karácsonyfa villódzó fényei  ne zavarjanak a továbbalvásban.

½ 11-kor ébredtem és ¼ 12-ig lustálkodtam.

Előkészítettem a két szelet pontyot a sütésre, ami a befűszerezést jelentette. Továbbgondolva a későre tolódott ebédet lementem az ALDI-ba és főleg a köretnek szánt salátához vettem néhány dolgot.

Visszafele letettem az autót a Regős utcai töltőnél és busszal jöttem tovább.
Itthon panírozás és a salátaköret készítése.

Áronnal egyeztettem, hogy mikorra legyen készen az ebédnek nevezett vacsora.
Emőke nem érezte jól magát,ezért nem tartott velünk a vacsoránál. Az ő részét átvittem neki.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése