2019. január 19., szombat

Drága Róza anyám


20190119 szombat

Drága Róza anyám ma lenne 104 éves. Tudom, hogy az emberek nem szoktak addig élni, de ő az én szívemben mindig élni fog.

Először a piacra mentem. Esztikénél leadtam a neki gyűjtött tojástartókat és vettem nála  egy kapros túrót Emőkének. A szomszéd placcon vettem fokhagymát. A vegyesboltban pedig vettem valamilyen lengyel főzhetó szafaládét.

Hazafele benéztem Judithoz és tettük a törvényt és közben kávéztunk.
.
Itthon megreggeliztem (főtt szafaládé, lágytojás, tejeskávé.), majd átvittem Gabikának az új Pataki tálat és ő becsomagolta nekem a régi tálját. 

Ott is kávéztunk, de főleg szapultuk a jelenlegi kormányt. 

Semmilyen konkrét információm nincsenek, de azért az mégis gyanús, hogy ugyanannak a Mészáros Lőrincnek, akinek a 2019-es vagyongyarapodása több mint 300 Mrd Forint, az nyeri meg az új  Európai Únió által támogatott 281 Mrd-os beruházás  kivitelezési jogát.

Itthon odatettem a vacsorára szánt csirkecombot sülni, krumplival és vöröshagymával  s egyben befűszereztem a holnap készítendő römertopf zöldséges csirkét Emőkének és Áronnak.
A römertopfot be is áztattam, ahogy az a nagykönyvben elő van írva.

½ 9 után megvacsoráztam  és lepihentem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése