2019. január 1., kedd

Dél-Kelet Ázsia


20190101 kedd

Egy új év van.

9-kor hívott Lőcsei Jancsi barátom Ausztráliából. Több mint fél órát beszélgettünk Viberen. Először csak Boldog Újévet kívántunk egymásnak, de később egy nagy (többhetes) Dél-Kelet Ázsiai utazás tervezésébe fulladt a beszélgetés. Nagyon felizgatott a dolog.

Mielőtt teljesen beleélném magam Áronnal  és Emőkével is meg kell beszélnem, hogy mit szólnának ahhoz, ha 2-3 hétre magukra hagynám őket.

Most el kell kezdenem készülődni, mert 11-re ígértem,hogy meglátogatom L. Andreát.

Közben Manna is nyávog, hogy az idén még nem volt lent, engedjem le.

Reggelire egy tányér kocsonya (só, bors, pirospaprika és citromlé) mellé fokhagymás pirítós és tejeskávé.

Amikor megérkeztem, Andrea először zsémbelődött, amiért egy 3/4 órát késtem, de nagyon jó volt, hogy hosszú idő óta újra láthattam. Jót beszélllgettünk, miközben fogyasztottunk a tortából.

Már du.egy óra is elmúlt,mire hazaértem. Az autót otthagytam a Rétköz utcai töltőnél, ahonnan csak néhány buszmegálló haza.

Még vacsora előtt felhoztam.

Vacsorára Áron kérésére a maradékbabfőzeléket melegítettem meg és sütöttem hozzá kolbászt, de abból Áron nem kért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése