2018. december 31., hétfő

Az év utolsó napja


20181231 hétfő

Az év utolsó napja. Ettől függetlenül későn keltünk, de Mannának már tilos volt kimennie.

Elkészítettem a reggelit és lehívtam Áront, hogy reggelizzen velem. (Toszkánai sonkán sült tükörtojás.)

Áronnak mondtam, hogy korán szeretnék indulni, kezdjen összepakolni.

Még javában világos volt, amikor elindultunk. Közben végig néztem, hogy hol kaphatnánk egy kisméretű tortát, amit vihetnék este L. Andreának.

Végül a Szigethalmi  burger királynál álltunk meg. Én összeállítttattam tortaszeletekből egy csomagot,   Áron pedig mindenféle gírost rendelt.

El kellett gurulnom a legközelebbi  ATM-ig, hogy mindezt készpénzben tudjam kiegyenlíteni.

Áron helyben fogyasztott, nekem meg adott néhány falatot, hogy hazáig kibírjam.

Még világosban sikerült hazaérnünk.

Emőke a várható petárdázások miatt, rajtunk keresztül megtiltotta Mannának, hogy lemenjen.

FelmentemI Ilihez, hogy Boldog Újévet kívánjak. Ott volt Ammar fia a feleségével és a négyéves kislányával.

Először virslit ettünk mustárral és tormával. Hozzá whisky-t és egy pohár pezsgőt ittunk.

A lányok bementek a szobába játszani, Ammar pedig mesélt az új vállalkozásáról, ami nekem nagyon izgalmasnak hangzott.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése