2018. december 2., vasárnap

Olvasólámpa


20181202 vasárnap

9-ig lustálkodtam. Először a reggeli szemcsepegtetés. Utána átutaltam az elmaradt közüzemi számlákat.

Reggelire csak egy korty az Esztike meggyborából, miután már nem tartok a hűtőben unikumot.
Kolbászkarikák kenyéren, egy lágytojás kakukkfűvel megszórva és egy bögre tejeskávé.


Kimentem a kertbe, hogy legalább 2-3 nagyobb ágat felfűrészeljek a hatalmas kupacból. Csak el fog fogyni egyszer.

Elővettem az otthon megragasztott ágy fölötti olvasólámpát és felszereltem.

Közben persze folynak a letöltések a notebookra, onnan pedig a külső merevlemezre.

Délután, látva, hogy ez a hideg idő, annak ellenére, hogy a meteorológia enyhülést jósolt, tovább tart, begyújtottam a cserépkályhába, hogy ezzel is csökkentsem a kazán terhét. A tűz ropogása amúgy is  jót tesz a kedélyállapotomnak.

Vacsorára megmelegítettem a hűtőben talált zöldséges csirkelevest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése