2018. december 29., szombat

Egyedül az Aqualandban


20181229 vasárnap

½ 10-kor szikrázó napsütésre ébredtem.

Fejben már elkészült az ebéd is, de ehhez előbb be kell áztatni a rőmer topf-ot, hogy amíg az uszodában vagyunk, jól  felvegye a vizet.

A rőmer topf tetejét nem találtam sehol, Áron pedig azt mondta, fogalma sincs, hogy hol van. Nem vagyok egy Sherlok Holmes, de miután találtam néhány agyagedény törmeléket, nem volt nehéz kitalálnom, hogy valakinek a kezei között eltört a fedő és gondolta, hogy az elég, ha a szemétbe kidobja és hallgat róla.
 
Egy kicsit utánaolvastam a nosalty oldalon, ami nem ártott.

Felhívtam Gabikát, hogy tud-e kölcsönadni egy római tálat és ha igen akkor az most áztassa be, majd  délután átmegyek érte.

Felkeltettem Áront is, mert még éjfél után is Internetezett, hívtam a Ráckevei  Aqualand-ba.

Budapesten azt mondta, hogy azért nem tud jönni  sem a MOM-ba, sem a Sportmax-ba, mert az úszónadrágja  valószínűleg Dömsödön van. (Erről annyit, hogy Ő tudja, hogy én május 1-től minden alkalommal, amikor itt vagyunk leúsztam a Dunában az 1km-t, ő meg ezen anyáron egyetlen egyszer sem jött be a vízbe. )

Tegnap még azt mondta, ma nem tud jönni, majd holnap, azaz ma szombaton.
Ma azt mondta, hogy neki valószínűleg Gazdagréten van az úszónadrágja.
-          Áron, több rossz hírem is van:
-          1. Az uszodában lehet kölcsönözni úszónagrágot.
-          2. Budapestről hoztam neked egy úszónadrágot és itt is találtam egyet.
-          Igen, de én Gazdagréten a kádból kiszállva belelépve egy villába, fáj a lábam.
-          Áron, azt bekenjük Betadinnal és az úszás jót fog tenni.
-          Nem, ma nem szeretnék menni.

Az Internet mindennél fontosabb.

Áron nem szeret egészségesen élni. A villa úgy kerül a fürdőszoba padlójára, hogy ő az elkészített vacsorát nem az étkező asztalnál velem együtt szereti  enni, hanem vagy az ágyban, vagy a fürdőkádban, de egyedül.
Ha már véletlenül belelépett, miér hagyta ott? Lépjen bele más is?

Egyedül kellett mennem az Aqualandba. Én leúsztam a 40 hosszt és hazafelé vettem mirelit zóldséget és tejfölt a ráckevei  TESCO-ban. 

Beugrottam Gabikához a kölcsön római tálért. 

Most elkészítettem a csirkecombokat zöldségágyon, mindent beletettem, amit csak lehetett, hogy finom legyen, remélem ízleni fog Áronnak is.

Egy alkalommal, amikor le szerettem volna menni, ellenőrizni a főztömet, elhagyott a vérnyomásom. Elestem, de szerencsére Áron meghallotta és jött segíteni. Nem is tudom, mi lett volna, ha Ő nincs a közelemben.

Áron nagyon dícsérte a vacsorát. Kicsit elméreteztem, mert a felét ki kellett tennem az ajtó elé a hidegbe.

Nyolc óra után már ágyban voltunk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése