2018. december 7., péntek

Az AndroidAuto letöltve


20181207 péntek

Nagyon későn ébredtem és már majdnem dél lett mire lementem, úgymond reggelizni.

Gazdag reggelit készítettem. Utána egy nagyobb ágat sikerült a tetthelyre vonszolnom. Remélem, hogy holnap a piac után lesz hozzáférésem, hogy feldaraboljam.

Miután néhány videót rossz kodekkel sikerült letöltnem, Béla javasolt a ytd helyett egy másik letöltő programot (convert2mp3.net). Ki is próbáltam. Ha nem is annyira user friendly, mint a ytd, de hibátlanul működik.

A villayautóstól kapott szaktanács alapján letöltöttem az Android Autót, de a megetetésére a LEAF-fel majd csak később kerül sor.

Késő délután megmelegítettem a még otthon készített sült zöldséges csirkecomb maradékát. 

Évikével nem jutok dűlőre. Meg is írtam a KórházSulinak, hogy a kommunikáció hiánya miatt nem haladunk. Tegyenek javaslatot, hogy mi legyen.

Amíg az angol videó letöltése ment, olvasgattam a „Rabbit proofe fence”-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése