2018. december 21., péntek

telekvásárlás


20181221 péntek

Már reggel 7-re be volt állítva az ébresztő órám. Igyekeztem 8-kor elindulni, mert  9-kor volt találkozóm a MagnetBank-os futárral, akinél alá kellett írnom a szerződést.

A találkozó időben, rendben lezajlott.

Onnan V. Ilona volt bejegyezve az agendámba 11-re.

Egy perc késéssel meg is érkeztem. Nyugodt, csendes Zuglói ház.

Megkötöttük az Adás-Vételi szerződést és jeleztem, hogy még ma át fogom utalni a foglalót.

Gazdagréti tér volt a következő állomás. Az autót letettem a Gazdagrét úti töltőre és felsétáltam.
 Áront bár kértem, hogy segítsen párosával megkötözni a szaloncukrokat, de nem ért rá velem foglalkozni, mert programja volt.

Félig feldíszítettem a karácsonyfát, alátettem Emőke és Áron ajándékát, majd miután átvettem  a postán a csomagjaimat elindultam Dömsödre. Az út első fele még elviselhető volt.

Szigethalmon vettem egy gyrost pitában és onnan már borzalmas volt az út. Sötétség, szembe fényszórók, néha tompítva, néha nem és szinte végig köd.

Dömsödre érkezve lazítottam az alkohol tilalmamon és vettem egy üveg unikumot.
Megmelegítettem a gyrost, megvacsoráztam és lefeküdtem.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése