2018. december 8., szombat

A depi fokozza a lustaságot


20181208 szombat

A lustaság odáig fokozódik, hogy most már a piacra se mentem ki.

 A reggeli olyan későre tolódott, hogy az már ebédnek is beillett volna. Enyhe depresszió lehet az oka mindennek.

Egy újabb faágat húztam az istálló elé a holnapi feldolgozásra.

Évikével nem tudtam hosszasan beszélni, mert a barátja nővérénél van disznóölésen.

Az angol anyagok letöltése 100-zal megy.

Próbálok nem új kajákat készíteni, hanem minden korábban betárolt kaját kienni a hűtőszekrényből.

Délután például pirított kenyérre kentem a kéksajtból és arra kolbászkarikákat rakosgatva egy kicsit meggrilleztem.

Este kivettem a maradék hekket és a sokkrémes zöldségsalátával ettem.

Éjszakára felkötöttem az autót a töltőre.

Az angol videók közül egy hosszabbnak a letöltését indítottam el, de úgy, hogy előtte beállítottam a notebookon, hogy közben maximum a képernyőt kapcsolja le, de ne kapcsoljon alvó állapotba.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése