2018. december 17., hétfő

Gazdagréti töltőoszlopok


20181217 hétfő

A reggeli ébredésnél az első dolgom az volt, hogy megnézzem, Áron hogyan indult el az iskolába.

A szobájában ugyanolyan a rendetlenség, mint az tegnap este volt, a mosogatógépet nem rámolta ki, pedig megígérte.  

A kilincsre akasztott tízóraiját szerencsére nem felejtette itthon.
A fürdőszoba és a reggeli után elindultam az egyetlen Újbudai MagnetBank fiókba, hogy elindítsam a számlanyitást.

Tömegközlekedéssel mentem, de a kétszeri átszállás ellenére ¼ óra alatt odaértem.

Az ügyintézőnő minden kérdést kimerítően részletesen elmagyarázott és azzal engedett haza, hogy online hozzákezdhetek  a  „Házhozszámla” kitöltéséhez.

Mire hazaértem, meg is  érkezett a  Házhozszámla igénylés befogadása és a kitöltési segédlet.

Közben felvettem a kapcsolatot az e-mobi ügyfélszolgálattal, hogy a beharangözott két Gazdagréti töltőoszop közül a hozzánk közelebbit nem találom. Az e-mailen érkezett válasz még GPS koordinátákat is tartalmazta.

Ezután már sikerült megtalálnom a Gazdagréti út 14. előtti  e-mobi töltőt. 22 kW-os és két állása is van, úgy hogy nyugodtan itt hagyhatom az autót és elmehetek ebédelni. Mégsem 460 méterre van tőlünk, csak 322.

A kis kínaiban ettem egy csípőssavanyú levest és kértem egy nagyadag szezámmagos amerikai mézes csirkét rizzsel és egy alufóliát, mert már előre tudtam, hogy ennek a nagy részét Áronnak hazaviszem vacsorára.

Mire visszamentem 61 %-ról 95 %-ra feltöltődött az autó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése