2018. december 26., szerda

Az úszás elmarad


20181226 szerda

Reggel azzal kezdtem, hogy Áronnak is és Emőkének is írtam egy-egy sort, hogy menjünk el  úszni a MOM-ba vagy a Sportmaxba.

Magam is hozzákezdtem a úszófelszerelés kereséséhez, de nem sok sikerrel. Eddig még nem sikerült találnom egy fürdőnadrágot, mert szerintem az Dömsödön várja, hogy május legyen.

Emőkét is invitáltam Viberen.

Most már elmúlt dél, de még egyik gyerekem sem jelentkezett azzal, hogy : „Nosza induljunk.”

Ha ez ilyen nehezen indul be, akkor addig lemegyek az Eleven Centerbe  vagy a kínaiba és veszek egy fürdőnacit.

Útban az üzlet felé sikerült megtalálnom a másik két állásos elektromos töltőoszlopot a Rétköz úton (27). Amikor felkötöttem, akkor 134 km hatótávot mutatott a műszer és egészen 168 km hatótávig töltöttem.

Közben bejártam a körzetet, de a fürdőnadrág beszerzés elképzelésbe az a hiba csúszott, hogy 25-én és 26-án még minden üzlet zárva van, mert az még karácsony.

Este 3/4 7-ig vártuk Emőkét a vacsorával, de utána nélküle kezdtünk hozzá.  A tejfölös töltött káposzta szűk egyharmadát félretettük neki.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése