2018. december 6., csütörtök

Sötétben Dömsödre


20181206 csütörtök

13:00-14:00 között kellett időpontot foglalnom a Bártfai utcai Szemészeti Szakendelésre. Kaptam is egy időpontot dec 18. 9:20-ra. Gyorsan bevéstem a kütyün lévő határidő naptáramba.

Dömsödre indulás előtt még elmentem a Nissan Centrumba és 61%-rólfeltöltöttem 81 %-ra.  Közben kávéztam  és beszélgettem.

Konzultálva más LEAF tulajdonossal, kaptam egy ötletet, miszerint a Google + „Villanyautók” csoportban van valaki, akinek sikerült megoldania az AndroidAuto illesztési problémát.

Már láthatóvá vált számomra, hogy a táv egy részét megint sötétedés után kell majd megtennem.

Szigethalmon a HEKK-esnél rendeltem egy sült hekket és amíg készítették, átmentem a Sparba vettem egy nagy Kőbányait és egy dobozba salátát.

Dömsödig nagyon szenvedtem a sötétedés utáni  vezetéstől és főképp a szembejövők világításától.

Megérkezve konstatáltam, hogy a házban milyen jó meleg van.

Kicsit rámelegítettem a mikróban a hekkre és a nagyobbik felét a salátával meg is ettem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése