2018. december 16., vasárnap

Áron hiányzik


20181216 vasárnap

Már reggel  5-kor felébredtem.

8-kor lementem reggelit készíteni és megreggelizni. Egyedül már a reggeli semi gazi. Áron nagyon tud hiányozni.

Az összepakolás simán ment, ha azt nem számolom, hogy Manna hordozókájának a rácsát se égen, se földön nem találtam. Ilyen eleddig még nem történt. Végül azt találtam ki, hogy a hátsó ülésen átmenetileg tárolt négy dísztárcsa fogja majd bezárni a rács helyett a hordozókát.

Végül nem sokkal 2 óra után sikerült elindulnunk Budapestre.

A hazaérkezésemben nem sok örömöm leltem. Áron szobájában ugyanolyan rendetlenség van, mint négy hete folyamatosan. 
Kértem, hogy menjen le a Mannáért, de vigyázzon, mert ahordozókán nincs rács. Azt mondta, most nemér rá (Internet), de nyugodtan engedjem ki és majd lemegy érte.

A postaládából kiszedett levelek felszólításait átutaltam.

H. Zsuzsától megérkezett a MagnetBank-ba ajánló meghívása. Holnap igyekszem elintézni a számlanyitást.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése