2018. december 10., hétfő

Szürke hétfő


20181210 hétfő

Semmi izgalmas a felkelés körül. Már a lustulás sem az igazi. 

Reggelire a szokásos tojásos sonka elmaradt, mert tegnap elfelejtettem venni tojást. Csak egy nagy bögre tej és a tegnap  vásárolt gyümölcsízes bukta.

Átmentem volna Gabikáékhoz, mert írt, hogy megjöttek a nyomtató patronok, de mondta, hogy most bevásárolni vannak, majd rámcsörög, ha hazaérnek.

Zsuzsi hívott telefonon és hosszasan beszélgettünk az Áronnal kapcsolatos problémákról.

A nyugdíjam megint eltévedt, az ügyfélszolgálatot pedig nem lehetett telefonon elérni, ezért emaillel próbálkoztam.
.
Még világosban elkezdtem felfűrészelni néhány nagyobb ágat.
Begyújtottam a cserépkályhába, mert úgy terveztem, hogy csak holnap délelőtt megyek haza.

Közben K.Viktor is hívott és mondta,hogy majd megnézi, hogy nem megint a TBSZ számlámra tévedt-e a nyugdíjam.

Délután hívtak Gabikáék. Átmentem. Feri kickboxot nézett a TV-n, ami engem nem hogy nem érdekel, de egyenesen taszít is. 

Gabika azonnal feltett egy kávét, de nem sokáig maradtam.

Próbáltam egyangol videót meghallgatni, de nem volt türelmem hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése