2018. december 4., kedd

Ha kedd, akkor matek


20181204 kedd

Ébredéskor nem teljesen értettem azt a zagyvaságot, amit álmodtam.

Felöltöztem és elmentem a gyógyszertárba kiváltani a receptet, amit B. Anikó tegnap felírt.

Egy nagy ágat behúztam a halomból, fűrészelésre előkészítve.

Reggelire disznósajt pirítóssal és tejeskávé.

Egész délelőtt csak az angol anyagokat rendeztem.

Kimentem a kertbe és a kézi láncfűrésszel  előkészítettem  a bevonszolt ágat, majd a szalagfűrészen feldaraboltam.

Dél fele egy kicsit belekóstoltam hidegen a sült oldalasba és hozzá lila káposzta.

Igyekeztem időben elindulni, mert háromra jön Zsolti matekozni.

Zsolti pontos volt, de én 4 percet késtem.

Nagyon jó matek óra kerekedett belőle. A késésem miatt rátettem egy lapáttal és így ¼ 5-ig tartott az óra.

A kis kínaiból hoztam fel mind a kettőnknek vacsorát. Lefele menet még megkérdeztem a lányt, hogy neki mit hozzak, de ő éppen akkor fogyasztotta még az ebédjét.

Áront csak arra kértem, hogy rámolja ki a mosogatógépet, de erre este tízig nem ért rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése