2018. december 23., vasárnap

A penész eltávolítása


20181223 vasárnap

Áron ma már ehet a KFC csirkeszárnyból, mert remélem, hogy a gyomra mgpihent.

½ 9-kor keltem és az első dolgom az volt, hogy behozzam az erkélyről a kocsonyás fazekat és leszedjem a rengeteg zsírt a tetejéről. Következhet a kíméletes visszamelegítés és a kitányérozás. Mire mindezzel kész lettem ½ 11 is elmúlt. 13 tányér kocsonya várja az erkélyen, hogy újra megkocsonyásodjon.

Délután lementem a CBA-ba.Vettem halat, tejfölt, tehéntúrót,  unikumot és körözöttnek valókat.(Juhtúró, margarin, lilahagyma)

Otthon elkészítettem a kőrözöttet és hívtam Áront vacsorázni. A kaja maradék csirkeaprólék leves, kőrözöttes kenyérrel.

Négy hete kérem Áront, hogy a hűtőszekrényből távolítsa el a már penészedni  induló dolgogat. Mára elvesztettem a türelmem, mire Áron közölte, hogy ma erre nincs gusztusa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése