2018. december 5., szerda

Mikulás vacsora


20181205 szerda

A Zsolti tegnapi órája után, a sötétben már nem indultam el sehova, így otthon töltöttem az éjszakát.

Reggel sokáig aludtam, de délelőtt még bőven maradt időm átnézni a brushup feladatokat.

Még letöltöttem néhány angol  oktatási videót, majd kényelmesen elindultam a brushupra.

A Larryvel töltött óra tulajdonképpen azzal telt, hogya Larry mesélt, hosszan és érdekesen a Mormonokról  és Salt Lake Cityről.

Hazaérve  lementem a CBA-ba . Vettem két nagy csirkecombot és egy nagy zacskó mélyhűtött mexikói zöldséget. Ugyanis zöldséges sült csirkecombot terveztem vacsorára. Ez már többször bevált
.
A combok sütése közben összekészítettem Áron tízóraiját és a kilincsre akasztottam.

Nyolcra el is készült minden  és vacsorai trombitajelzést fújtam.

Hárman szépen megvacsoráztunk.

Amikor már Áron is lefeküdt, beraktam a cipőjébe a mikulás csomagot.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése