2018. december 11., kedd

Keréktárcsa


20181211 kedd

Úgy indultam el Dömsödről, hogy mire Zsolt megérkezik 3-ra, már biztosan otthon legyek.

Útközben Szigethalmon megálltam a UNIX-nál és vettem egy garnitűra 16”-os dísztárcsát, mert ez a fekete acél keréktárcsa árt az autó szépségének.

3-tól 4-ig tartott a matek óra Zsolttal. A mai anyagot (Gráf elmélet és az ismétlésa nélküli permutáció) elég mélyről kellett előásnom. mert ezzel már régen foglalkoztam, viszont a polinomok együtthatóiról szóló Pascal háromszöget csuklóból el tudtam magyarázni.

Utána még nyugodtan le tudtam menni a CBA-ba beszerezni a vacsorához valókat és fél  8-kor már el is kezdhettük a vacsorát. Tejfölös csirkepaprikást készítettem durumtésztával, mellé céklát tálaltam és hozzá rosé volt az ital.

Emőke részét csak a lábtörlőjére tudtam tenni, mert még nem volt itthon.

A vacsora és a lefekvés között még elkészítettem Áron holnapi tízóraiját és remélve, hogy nem fogja itthonhagyni, felakasztottam a kilincsre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése