2019. január 3., csütörtök

Pénz átutalás


20190103 csütörtök

Reggel Áron első kérdése az volt, hogy átutaltam-e a pénzt. Emlékeztettem arra, hogy erről este mit mondtam. Ebből balhé lett, mondván, hogy akkor ő most nem tud buszbérletet venni és már az idei első tanítási napon el  fog  késni. Ebben egyetértettünk.

Akkor írjak egy szülői igazolást, hogy miért késett. Szívesen – mondtam - , de akkor a teljes igazságot le kell írnom az elmaradt rendcsinálással együtt. Az a tanárnőt nem érdekli.
-          Sajnálom, én pedig nem szeretnék hazudni.

Megint én hátráltam meg. Adtam buszbérletre pénzt és Áron késve elindult a suliba.

Megtört a jég, ma nem kocsonya volt reggelire, inkább megsütöttem egy debrecenit és utána tejeskávé.

A blogjegyzeteim két hét elmaradással kerültek be a blogger oldalra „Vázlat”-ként. Hogy ez a lemaradás eliminálódjon, minden alkalommal két vázlatot fogok a helyére költöztetni.

Most, hogy zuhan a tózsde, az Equilor-on keresztül vettem 12 darab TESLA részvényt, abban a reményben, hogy egyszer csak abbamarad a zuhanás és akkor fel fog menni az ára.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése