2019. január 21., hétfő

Digitális kamera


20190121 hétfő

Csak azután ébredtem, hogy Áron már elindult a suliba.

Kicsit Duolingóztam, majd megírtam az első A Manetbank  ajánlást . Erre az adta az apropót,hogy a postás meghozta a banki szerződést.

Reggeli után lementem a postára, mert az értesítés szerint nagyalakú küldeményem érkezett. A csomagban egy nagyon wireless fülhallgató volt. Ahogy hazaértem vele természetesen rögtön kipróbáltam. Eredetileg Áronkérésére vettem, de ha neki nem tetszik, mert ő egy nagyon laposat szeretett volna, akkor szívesen „elhordom” én.

Késő délután megettem a római tálból a kaja felét. A másik felét Áron betette egy kisebb lábosba, hogy beférjen a hűtőbe.

Este kinéztem magamnak a Jófogás-on egy féléves nagyon jó állapotú Nikkor Coolpix L120-as digitális kamerát az új ár feléért.     


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése