2019. január 22., kedd

Nikon Coolpix L 120 átvétele


20190122 kedd

Reggel alig vettem észre, hogy Áron elindult volna.

Nekem megjött a válasz a Nikkor Coolpix L 120-el kapcsolatban a  Jófogáson feltett kérdéseimre. Az eladó a 30.000.- forintos ár helyett 28.000.- forintos árat jelölt meg, mint utolsó árat. Tekintettel arra, hogy a különböző üzletekben ennek az ára 56 és 60 ezer között mozog, a 28-at elfogadtam és rögtön meg is beszéltem vele egy személyes találkozót az átvételre  a Keleti páyaudvar parkolójában.

Még bekaptam egy gyors reggelit és indultam.

A Keleti pályaudvar indulás odali parkolójában  találkoztunk. Megkötöttük az üzletet, kifizettem 
a gép árát és át is vettem. Ráadásnak kaptam tőle egy 18 GB-s memória kártyát és egy 8.000.- forintos fotótáskát.
Még egy darabig beszélgettünk, azután elindultam hazafele. Az első dolgom az volt, hogy tetőtől talpig megvizsgáljam az új szerzeményt.

Zsolt pontosan háromra érkezett. Nagyon jó matekóránk volt, de nem kedvelt, mert sok otthon megoldandó feladatot adtam.

Áron  ½ 4 körül érkezett haza. Csak beköszönt a konyhába, majd  rögtön bement a szobájába és Internetezett. 
Közben annyit mondott, hogy a  fülhallgató nagyon jó. 

Azt se tőle tudtam meg, hogy tegnap kapott egy 5-öst olaszból. Beszűkült a kommunikáció.

Lementem a CBA-ba. Vettem sonkát magos zsemlét és egy kígyó uborkát (400.- forint, a vitaminnak januárban ára van.)

Itthon elkészítettem Áronnak a tízóraiját. Többször szólítgattam vacsorázni, de nem ért rá.

Este Pizsu rámírt, hogy holnap reggel  eljön a cuccokért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése