2019. január 15., kedd

Pafika szervize


A20190115 kedd

Azon már meg sem lepődtem, hogy Áron rendetlenséget hagyott hátra, amikor elindult a suliba.

A megbeszélés szerint 9-kor találkoztam Andrással a Nissan Centrumban. Január 18-án péntek 11 órára kaptunk időpontot  a Pafika (PAV311) II. kötelező szervizére.

Nekem utána 10 órára volt időpontom  a BudapestBank MOM park fiókjában. Ott sikerült mindent megbeszélnem az új UPC kártyámmal kapcsolatban, csak még majd be kell küldenem egy friss UPC számlát beszkennelve.

Mire onnan hazaértem, már ebédidőben sikerült reggeliznem.

Továbbírtam az angol szövegértés gyakorlásában elkövetett hibák, módszertani összefoglalóm 3.részét  (#3 Mistake of Listening Practice).

Kicsit belenéztem, hogy miről is szeretnék ma délután Zsoltival beszélni  a matek foglalkozáson.

Zsolt nagyon pontosan 3-ra érkezett és 4-ig (tehát egy óra alatt) én tízszer annyit beszéltem, mint ő.

Este megkérdeztem a gyerekeimet, mit szeretnének vacsorázni. Készítsek valami, vagy hozzak a kínaiból. Áron gombás csirkét rendelt sült tésztával, magamnak egy szecsuánit hoztam.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése