2019. január 8., kedd

panír


20190108 kedd

Áron rendben elindult az iskolába. A szobájában viszonylagos rendet hagyott hátra.  Egy csomó ételmaradékos tányér került elő, amit még beraktam a mosogatógépbe.

Behoztam az utolsó tányér kocsonyát, az aszpikos rész már fagyott volt.

Igyekszem a függő dolgaimat elsimítani.

Felhívtam V. Botond urat, mi a véleménye, nem kellene a TESLA papírokat realizálni? 350 $ a mostani nyeresége. Azt válaszolta, várjuk meg a déli nyitást,  hívjam fel olyan déli 1 óra körül és akkor döntünk.

Először B. Marietta szemész doktornőt kerestem fel, aki először alaposan megvizsgált és nem haragudott meg, amiért valahova elszórtam a főorvosnő diagnózisát, de kérte, hogy alkalmasint keressem fel mégegyszer és beszéljem meg vele a bal szemem szürkehályog műtétjét.

Utána átmentem a csarnokba és ettem egy rántott halat majonézes burgonyával. A hal panírja nagyon finom volt és amikor visszavittem a tálcát, megkérdeztem a nőtöl, hogy hol lehet ilyen finom panírt venni?

-         -  Itt nálunk, mondta és becsomagolt egy félkilónyit.
-          - Mennyivel tartozom?
-          - Semmivel, ez a cégünk ajándéka. BUÉK!
-          - Önoknek is.

Amikor hazaértem feltettem az autót a Regős utcai töltőre és onnan busszal  jöttem haza. (3-4 megálló).

Nem sokkal később hazaért Áron is. Csak egy pár szót váltott velem, majd bement a szobájába. Internet. 

Vacsorára  csirkepörköltöt javasolt.

Később lementen az autóért  (már 200 km van benne. Felhoztam és bementem a CBA-ba  a vacsorai alapanyagokért. Feltettem a csirkepörkölt alá a hagymát, fokhagymát egy kanálnyi olajjal és mehet bele a megmosott feldarabolt csirkeszárny.

Áront kértem meg, hogy közben főzze ki a tésztát  és terítsen.    

Emőke lányom magábaszállt és utánanézett, milyen lehetőségei vannak  a jogosítvány megszerzését illetően.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése