2019. január 7., hétfő

balhé


20190107 hétfő

Áronnak az ébresztő órája 6-tól elkezdett szólni. ¾ 7-kor benyitottam hozzá, hogy jó lenne, ha 10 perccel korábban kelne fel  és mielőtt elhagyja a helyszínt,  egy kicsit rendet tenne a szobájában.

Elkészítettem a tízóraiját és felakasztottam belül a kilincsre.

Fél nyolckor úgy indult el, hogy a kupi maradt. Ki kell találnom valamit, mert ez nem megoldás.

Délelőtt telefonált a Magnetbankos futár, hogy ma ½ 2 alkalmas időpont lenne-e adategyeztetésre. Igen, várom.

Áron 4-kor hazaért, de egyelőre nem engedtem be csak ajtón keresztül kértem, hogy üljön fel a buszra és induljon el a kollégiumba. Nem szeretne, de azt pontosan tudta, hogy honnan fúj a szél, mert elkezdte magyarázni, hogy miért nem tudta rendbetenni a szobáját.

Először azt mondta, hogy ok. menjünk, de ez csak csel volt, mert amikor kinyitottam az ajtót berontott és közölte, hogy nem megy sehova.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése