2019. január 29., kedd

Áron belázasdott



Nem kezdődik jól a reggel.  Áron belázasdott. Azt javasoltam neki, hogy maradjon fekve és ma ne menjen iskolába, én majd írok az osztályfőnöknőnek egy levelet.

Készítettem egy bögre mézes, citromos kamilla teát.

Amikor elndultam a Magnetbankba, meghagytam neki, hogy nézze meg, mikor rendel a doktornő és majd menjen le hozzá, de ne felejtse itthon a TAJ kártyáját.

A Magnetbank ATM-jén elvégeztem egy PIN Unlock-ot és nem messze a fióktól (PRINT GURU) kinyomtattattam az Egyszeri import vámnyilatkozat űrlapját.

Hazafele 40 %-osan letettem az autót a Gazdagréti úti töltőnél és onnan hazasétáltam.

Áront megkérdeztem,hogy mit szeretne ebédre enni. Azt kérte, hogy egy kis főtt krumpli, amire vágyik.
Felöltözött és elindult a doktornőhöz, aki ma ½ 3-tól rendelt.

Pontban háromkor csöngetett Zsolti. Átnéztük azokat az írásbeli érettségi feladatokat, amiket nem tudott otthon megoldani. Végül leragadtunk a logaritmus témakörénél és egész órán arról papoltam.

Közben visszaérkezett Áron. A doktornő Algopirint írt fel neki  (láz esetén 1-et) és azt mondta, hogy csütörtökön már mehet suliba. A receptet nem kellett kiváltani, mert Algopirin volt itthon.

Közben Áron kérte, hogy visszakaphatná  -e  az elkobzott Notebookját, hogy megkérdezze az osztálytársaitól, mit tanultak és mi a lecke.

Feltettem néhány szem krumplit sós vízben főni és közben lesétáltam az autóért. 96 %-os töltöttséggel  kapcsoltam le a töltőről.      

Áronnak visszaadtam a Notebookját és hívtam, hogyha nincs láza, akkor jöjjön ki a konyhába enni.

Megmérte és az eredmény jó volt 37,1 ⁰C.

Áron a csupasz főttkrumplit ette, én pedig megmelegítettem magamnak a körömporköltöt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése