2019. január 11., péntek

Nem jött meg a nyugdíj


20190111 péntek

Nagyon korán ébredtem, de nem vetett ki az ágy. Megnéztem a leveleimet, sokat meg is válaszoltam közülük.

Megnéztem az Orbán Viktor által prezentált rendhagyó kormányinfót. Ismét megállapítottam, hogy ugyanúgy, mint az ellenzéki baloldal, én se értek egyet Orbán Viktor kormánypolitikájával. 

Ugyanakkor szembemenve az ellenzék fröcsögésével, azt is meg kellett tárgyilagosan állapítanom, hogy a retorikájából az derül ki, hogy Orbán Viktor nagyon okos, összeszedett, határozott és  eltökélt  ember, ami miatt a mai harmatgyenge ellenzéknek semmi esélye sincs a kormányváltásra.

Norci lányommal beszéltem Viberen. Január végén kezdődik az új házon a bővítés, de még a régiben laknak, amit bérelnek.

A reggelire összeütöttem egy szalonnás tükörtojást (egy kávéskanál olaj, abált szalonna, vöröshagyma, tojás) Mellé egy tejeskávé.

Dél körül feltettem a csirkelevest nagyon alacsony lángon főni. Először csak a far-hát került bele. A csipetnyi só mellé tettem bele kakukkfüvet, tárkonyt és feldaraboltam a leveszöldségeket és vele együtt belekerült az aprólék és egy marha velőscsont.

Átmentem Gabikáékhoz, ahol együtt kritizáltuk a kormányt, mert senkinek nem jött meg időben a nyugdíja.

Ferivel egy kicsit barackpálinkáztunk, azután vissza kellett indulnom, nehogy elfőjön a leves leve.

Nagyon finom lett, Mannának különösen ízlett a máj, a szív, és a zuza.

Két befőttes üvegnyit el is tettem a hűtőbe, hogy majd holnap hazaviszem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése