2019. január 23., szerda

Pizsu látogatása


20180123 szerda

Áron 7:25-kor indult a suliba. Én csak azért kelek fel, nehogy Pizsu ágyban találjon, miközben ő már keresztül autózott a városon.

Összeütök magamnak egy kis reggelit.

Zsuzsi is hozott egy finom szendvicset és Rosmann uzsonnás zacskókat. Kiválasztott magának egy E14-es LED lámpát és végre elvitte Stefikének a könnyített Sherlock Holmes könyvet is.

Délután 3-ra mentem a brushup angolra a KÖZHELY-be.

Nagyon jó volt. A Birthday cunami miatt nem tanultunk, csak ettünk, nasiztunk. Katie-től el is kértem  az általa sütött édességnek a receptjét.

Larry kiscsoportos foglalkozásán jót beszélgettünk. Az olvasó csopürban pedig villogtam.

Hazaérve, először lementem az orvosiba és Lenkével beoltatattam magam influenzia ellen. Kicsit ki is kaptam a doktornőtől, hogy miért csk most és miért nem novemberben jöttem. Jobb későn, mint soha.

A CBA-ban vettem nagyon szép almát és sütni való kolbászt.

Áronnak becsomagoltam a holnapi tízóraiját, magamnak pedig megsütöttem a kolbászt. Megdicsértem a tegnapelőtti olasz 5-öséért, ő pedig engem a fülhallgatóért. 
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése