2019. január 12., szombat

Rákász Gergely


20190112 szombat

Gabika addig-addig panaszkodott, hogy nem jött meg a nyugdíja, hogy ma végre megjött.

Mannának nem sikerült kiszöknie, amikor elindultam a piacra.

Esztikénél vettem tejet, tojást,  kapros túrót, a szomszédjától pedig selyemfű mézet. A húsosnál egy  vastag szelet sonkát, egy kis tekercs sütni való kolbászt és egy darab abált szalonnát.

Reggelire sült szalonnára ütött tojás, két pirítós és tejeskávé.

Közben átjött Béni, hogy beszéljük meg a telek kettéosztást, de olyan sok komplikációt vetett fel, hogy azt javasoltam neki, hogy ezeket a részleteket inkább Emőke lányommal beszélje meg.

Azt terveztem, hogy délután kettőkor indulunk haza, de „Ember tervez..., én meg csak ½ 3-kor tudtam elindulni.

Szigethalmon még kiszálltam rendelni egy gyros burgert, így végül csak négyre értünk Mannával haza.

Itthon a szokásos rendetlenség fogadott.

Áron kérdezte, hogy megeheti-e a fél gyros burgert, amit a hűtőben talált. Persze, mondhatni,neki tettem oda.

½ 6-kor indultunk el Emőkével Rákász Gergely orgona koncertjére. Rákász Gergely egy egészen különleges koncertorgonista. Nem csak orgonál (nem is akárhogyan), nem csak zenél, de a tételek között beszél, mesél  és tanítja is az őt hallgató közönségét.
Koncert után még elmentünk a Nefrit kínai étterembe egy kicsit csipegetni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése