2019. január 24., csütörtök

A HiSec ajtónak annyi


20190124 csütörtök

Reggel úgy kellett felkelnem, hogy megreggelizve ½ 11-re odaérjek a KÖZHELY-be, a német gyakorlásra.

Reggeli közben még felhívtam Andrást, hogy ha holnap reggel  8 és ¼ 9 között ide tud jönni Gazdagrétre, akkor ½ 9-re fel tudunk menni az Agancs utcába a hűtőszekrényért és a  mosógépért.
 Bori kérte, hogy úgy érkezzünk, hogy neki 9 óra előtt kell elindulnia a munkahelyére.   
Csak egy kettévágott zsemle,megkenve kőrözöttel és rajta sült császárszalonna csíkok és hozzá egy bögre tejeskávé.

A KÖZHELY-be½ 11 után két perccel érkeztem.
Nagyon szeretek erre a kéthetente tartott két óra  német társalgásra járni, szinte az egész német tudásomra felügyel, hogy abból az idő múlásával ne menjen feledésbe semmi.

Onnan célbavettem a Praktiker-t Budaörsön és ott vettem két darab 5 méteres spanifer-t a holnapi hűtőszekrény szállításhoz. Ha már ott vagyok, mellette van az ALDI, megveszem a pille cukrot, ami a Katie sütötte finomság reprodukálásához szükséges. Vettem még  elősütütt panírozott chilis csirkecsíkokat.

Hazajövet nem tudok bemenni a lakásba, mert a méregdrága Hi-Sec  kínai biztonsági ajtó kilincse nem nyit, csak lifeg.
 
Felhívok egy vállalkozó lakatost, aki közli, hogy egy óra múlva tud kijönni és a munkadíj nettó 14.500.- forint lesz. Akkor még van időm arra, hogy a csirkecsíkokat felvigyem Ilihez és ott ebédeljek.

Becsöngetek és ahogy az egyszeri kiskatona mondta: „Csókolom, tessék már adni egy pohár vizet, mert olyan éhes vagyok, azt se tudom, hogy hol fogok aludni.”

Ili megsütőtt belőle négy darabot és valami nagyon finom fokhagymás szószt kínált mellé.

Mire lemegyek Áron hazaért és ő be tudott menni. Próbáltam felhívni a lakatost, de ő időközben már megérkezett. Végül nem csinált semmit, de a kiszállást (bruttó: 8,750.- forint) kifizettette velem.

R. Miki hívott telefonon, hogy szeretné megadni az adóssága maradékát és ha ki tudok ugrani Páyra, akkor azt most rendezhetnénk.

Én a nagy buta fejemmel, késő délutám, de már sötétben el  is indultam.
Sötét, szállingózó hóesés, köd és minden egyéb, ami az autóvezetést undorítóvá teszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése