2019. január 9., szerda

ToDoList


20190109 szerda

Reggelire az Áronnál  kevésbé népszerű Esztike féle disznósajtból  ettem. Utána tejeskávé.

Délelőtt angol anyagok letöltése és rendezgetése.

Úgy indultam a mai olvasócsoportba, hogy 14 órára odaérjek. Amikor a csöngetésre Katie beengedett, kiderült, hogya ToDo list-emben rosszul volt beírva, mert a mai olvasócsoport nem 14 órakor kezdődik, hanem du. 4 órakor.

Ha már ott voltam, akkor nem zavarva Katie és Manna  tanári megbeszélésüket félrehúzódva olvastam a Rabbit Profe Fence könyvet. Közben készítettem magamnak egy Honey Ginger Tea-t és azt kortyolgattam.

4-re összesereglett a társaság és elkezdődhetett a közös olvasás. Mindenkinek jól megy az angol, ha a kiejtésüket nem veszem figyelembe.

Dubó Katit megkértem, hogy szervezzen a lakásába a múltkorihoz hasonló szeánszot, mert megint szeretnék egy kiscsoportos angol órát tartani. Én ugyanis szerénytelenül úgy érzem, hogy az a sok angol hanganyag, amikkel foglalkozom, azok javítják a kiejtésemet.

Hazaérve Áronnal és Emőkével is szerettem volna egy kicsit angolozni, de ők elzárkóztak. Áronnak már majdnem elmagyaráztam a ZeroConditional-t, de ő már az elsó mondatomnál félbeszakított,hogy az nem úgy van.

Emőke hozott át két tál brokkoli krémlevest. Nagyon finom volt.

Áronnak elkészítettem a holnapi tízóraiját és megbeszéltem vele, hogy ha ő nem szeretne a hétvégére lejönni Dömsödre, akkor én a Mannával egy nappal korábban, holnap indulnék el.      


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése