2019. január 17., csütörtök

Eredetiség vizsgálat


20190117 csütörtök

Szikrázó napsütésre ébredtem.

Haladás. ½ 10-kor már a reggelit készítettem. Sült kolbász pirítóssal és a zöldsaláta aludttejjel.
A délelőtt azzal telt, hogy körbe telefonáltam az összes közeli autószervizt, akik vállalnak eredetiség vizsgálatot egy holnap délelőtti időpontért.

Nekem úgy tűnt,hogy ez egy nagyon jó vállalkozási terület manapság, mert csak nehezen találtam Budaörsön céget, amelyik végül tudott adni egy időpontot ½ 10-re.

Felhívtam Andrást, hogy akkor ott találkozzunk, mert a Pafikát (PAV311) ő fogja odahozni.

Megírtam az angol szövegértés 3-ik fejezetét, mert a korábban szétküldött első és 2-ik fejezet többeknek tetszett és ez motivált.

A blogbejegyzés vázlatok elmaradását sikerült fokozatosan lecsökkentenem egy hónapról öt napra.

Áron azzal az örömhírrel jött haza a suliból, hogy a matek fakultáción vették a deriválást és fogják tanulni az integrálást is.

G. Erzsit most nem akartam zaklatni a „Vissza a Vadonba” kisegítő kölcsönnel kapcsolatban, mert csak most jött ki a kórházból és neki nyugalomra van szüksége, ezért inkább direktben felhívtam B. Balázs Ügyvezető Igazgatót, aki viszont most nem ért rá, majd holnap reggel visszahív.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése