2019. február 6., szerda

Áron meggyógyult


20190206 szerda

Nagyon örültem annak, hogy Áron minden körülményt figyelembevéve gyógyúltnak ítélte magát és elindult az iskolába.
Az e-kréta tanúsága szerint, most már csak a betegség alatti hiányzásait szükséges orvosi igazolásokkal kozmetikáznia.

Nekem csak 8 óra uán kellett indulnom  a vilanyautó vontatási videózására. Ebben az időszakban a városon autóval átvergődni, az egy rémálom. Mire a konkrét munkához hozzáláttunk volna, kifutottunk az időből. Átettük a programot a következő szerdára, mert nekem, csak ott van egy kis lukas időm.

12-re Dubó Katinál kellett lennem, mert oda ígértem egy angol órát. Hárman voltunk. Olvasási, kiejtési gyakorlatokat folytattunk  és végig kellett halgatniuk egy kis előadást amit a  Present Perfect-ről tartottam.

Egy óra múlva Misinek el kelett indulnia, de mi még Katie-vel folytattuk a gyakorlást. Később pizzával kínált és 2-kor már mi is elindultunk a KÖZHELY-be.

½ 3-kor érkeztünk és rögtön segítettünk Mannának a terem berendezésében.
Manna nagyon jó játékokkal  készült a csoport foglalkoztatására.

Mire hazaértem, Áron már javában lógott az Interneten.
Megbeszéltem vele, hogy lecsó lesz a vacsora kolbásszal és csirkeszárnyakkal. Le is mentem a CBA-ba,hogy mevegyem a hozzávalókat.
8-kor már rotyogott a lecsó, de csakk 9-kor ültünk asztalhoz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése