2019. február 18., hétfő

StockDNA


20190218 hétfő

Nem is vettem észre, hogy Áron reggel mikor hagyta el a fedélzetet.

P.Zsuzsi telefonált, hogy ne külön menjünk a Duna Tower-be a megbeszélésre, hanem menjek érte.

Így is tettem és ¾ 10-re érte mentem, de már előre mondtam neki, hogy kaja, pia meg nők legyenek.

Már az autóhoz lehozta a frissen sült pizza roládot és egy pohárban az üdítőt.

Együtt jelentünk meg a DunaTowerben a StockDNA demójám. Szerintem ebben még sok a kérdőjel, nem fogom elkapkodni.

Utána Zsuzsi segített lemosatni és kitakarítani az autót, majd tett egy kőrt velem a Rossmann-ban és a LIDL-ben.
 
Hazajövet megmelegítettem a maradék halászlét.

Letéptem egy sorszámot a háziorvosnőnél és levittem az autót a töltőre. Mire visszamentem már alig voltak előttem.

A háziorvosnő meghallgatott elől, hátul, miközben sóhajtoztam (hogy de jó lenne egy kis uncum.) 

Felírt egy kenőcsöt (Apranax Dolo) és Algopyrint. Holnap reggel el kell mennem a tüdőszűrésre röggönyre.

Kiváltottam a gyógyszereket, majd a CBA-ban vettem tejfölt, sört és unicumot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése