2019. február 4., hétfő

Kémiából bukás


20190204 hétfő

Áron azt mondja, hogy jobban van, pedig a három óránként szükséges Tantum Verde Forte torok spriccelésből csak egy lett este, mert utána elaludt. Mostantól a saját kezembe veszem a gyógyítást.

Lementem a CBA-ba pékárúért és krémsajtért. Elkészítettem mind a kettőnknek a reggelit és utána gondoskodtam róla, hogy be legyen spriccelve a torka.

½ 11-kor indulnom kellett a KÖZHELY-be , mert Dubó Kati szervezett oda egy jóga edzést. Én nem tudom, hogy ez mire jó, arra mindenesetre jó volt, hogy szembesüljek azzal, mennyire be vannak rozsdásodva  az ízületeim. Most úgygondolom, hogy ez hasznos volt és ha hívnak, akkor jövok legközelebb is.

Hazatérve, legelőször megnéztem, hogyan áll Áron a gyógyulással. Azt mondta bespriccelte a Tantum Vered Fortét.

Utána lementem és leszereltem az autóról a Thule tetőcsomagtartót, hogy a tervezett mosatásnál ne legyen útban.

Délután 5-re mentem a szülői értekezletre. Nem sok örömöm volt benne. Áront kémiából 1-esre zárták és a 35 fős osztályban az utolsó helyen áll.

A félévi értesítők összesítő listáját hazahoztam és átadtam Emőkének.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése