2019. február 24., vasárnap

kicsit sok a munka


20190224 vasárnap

Nagyon korán ébredtem. Megírtam két levelet és mielőtt megpróbáltam visszaaludni elindítottam egy letöltést.

Már nem tudtam újra elaludni.

Áron tegnap este azt mondta, hogy ma szeretné ő készíteni a reggelit, de erre 9-ig nem került sor.

Ha rá várok, akkor éhen halunk. Megcsináltam a reggelit és ő hajlandó volt lejönni és elfogyasztani.

A héten nagyon sok volt a munkám, de azért több mint 500 XP pontot csak összehoztam a duolingóban.

LED lámpákat és a felvett DVD-ket kellett szállítanom, korrektúra restanciáim is vannak és a tanítást sem birom szombatonként. Emellett fel kel fűrészelnem a Zoli bácsi által áthozott ágakat gyújtósnak, mert lassan nem férünk el a kertben. Ezt is kézzel kell csinálnom a rókafarkú fűrésszel, mert a szalagfűrészem elszakadt. Van még a piac, a reggeli, ebéd és vacsora készítés. Áronra nem lehet számítani, mert ő csak Internetezik. még arra sem hajlandó, hogy maga körül rendet csináljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése