2019. február 12., kedd

Időhúzás


20190212 kedd

Mire felébredtem (7:37) Áron már sehol. Biztosan örülni fog, mert nagyon finomat csomagoltam neki tízóraira (félbevágott kifli megkenve Mackó krémsajttal rajta tavaszi sonka, sajt, zöldpaprika és mellé alma).

Elvégeztem a szokásos tiszteletkőrt a neten. Van abban levelezés, hírek, gazdasági mutatók, közösségi oldalak, befektetési állapotok, blog,nyelvlecke.

Átutaltam az Allianz Otthonbiztosítást.

A ToDo listből az elsőt (9:00) rögtön lemondtam.

Beszéltem D.Katival, hogy ha öt év után vissza tudjuk szerezni a nagy szintetizátort M.Marianntól, akkor átnézné-e velem az alapokat?

Emőke elvállalta, hogy az első telefont ő intézi ezügyben.

A műszaki vizsgával kombinált vonóhorog szerelést nem könnyű elintézni, mert senki sem biztos abban, hogy  műszaki vizsgán átmegy az autó.

Áron ½ 4-kor jött haza és rögtön leült a számítógép elé.

7 órakor kértem, hogy kezdje el megmelegíteni és tálalni a vacsorát. Most már elmúlt ½ 9 és még (5 órája) mindig Internetezik. Megkérdeztem, hogy akarja-e, hogy elmenjek itthonról egy étterembe vacsorázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése