2019. február 19., kedd

KórházSuli - Évike


20190219 kedd

Csak kicsit igérkezik sűrűbbnek ez a napom, mint a többi.

A háziorvos tegnapi utasítása és beutalója szerint ma az első programom a Tüdőgondozóba vezetet.

A mellkas átvilágításon (népies nyelvén a a röggöny) hamar átestem. Holnap mehetek a leletért és majd mácius 12-én lesz még egy vizsgálat

Utána átmentem a Fehérvári úti piacra és ott az emeleten ettem egy tejfölös szalonnás sztrapacskát.

½ 10-re kellett mennem a Mexikó út 60-ba a Mozgásjavító központba, ahol találkozhattam P. Évikével  és a KorházSuli kolléganőkkel.

Évikével 2,5 órát angoloztunk, de legfőképp megbeszéltük, hogyan lesz a folytatás.

Hazaérve, gyorsan elkészítettem a LEAF motorteréről a fényképet, hogy majd az ügyfélszolgálat pontosan jelölje be, hol találom a nekik szükséges VAN fémtáblát. Arra már nem nagyon maradt időm, hogy megebédeljek, mert 3-ra jött hozzám Zsolt matekozni.

Megint nagyon hasznos órát töltöttünk együtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése