2019. február 16., szombat

István (a kertész) nem jött


20190216 szombat

Hiába vártam Istvánt reggel 8-ra, ahogy ígérte, csak nem jött.

Még azzal is húztam az időt, hogy a piac előtt megreggeliztem . (Szafaládé, mustár, sokmagos kenyér, tejeskávé).

Kilenc után nem vártam tovább, elindultam a piacra.

Esztike félretett nekem (illetve Emőkének) egy fűszerezett túrót. Nála már csak egy doboz tojást vettem.  Más nem is vonzott a piacról.

A vegyesboltban vettem egy majdnem fél kiló kenyeret és egy csípős paprikát, amiről hazaérve kiderült, hogy nem is volt csípős.

Kora délután nem vártam tovább Istvánt. Megkerestem Mannát a búvóhelyén és indultunk.

Amikor már indultunk haza, akkor szólt Zoli bácsi, hogy őt reggel hívta István, hogy egy karambol miatt bedugult az 51-es és ezért visszafordult.

Itthon kis családi tanács, ami már majdnem jóra fordult, de azután mégse.
Az autót 32 km-es hatótávval akasztottam a töltőre és az estebéd elfogyasztása után 215 km-rel vettem le.

A hátam és a mellem továbbra is fáj a jobboldalon, ha megmozdulok és ez nem tesz jót a hypochondriámnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése