2019. március 2., szombat

Olasz rádió


20190302 szombat

7-kor ébredtem, mert Manna addig erőszakoskodott míg ki nem engedtem.

Kicsit én is belenéztem a hírekbe, majd ½ 8 körül kezdtem keltegetni Áront, hogy induljunk el a piacra. 8 óráig próbálkoztam, de mivel mondta, hogy fáradt, nehéz hete volt, feladtam és egyedül indultam el.

Esztike megelégelte, hogy ilyen nagy a kereslet 300.-ról 400.-forintra emelte a fűszeres túrója árát.

Bekaptam egy fokhagymás, tejfölös lángost (annak is felment az ára 500.-forintról 780.-ra) és elindultam a fodrászatra.

Odafele kigyulladt a TPMS figyelmeztető LED-je. Gondoltam, hogy azt majd a fodrászkodás után nézetem meg a Gumipont műhelyben.

A fűnyírás után oda  is mentem. Fújtak mind a négy gumiba és el is múlt a hibajelzés.

Hazaérve kijavítottam D. Kati homework-jét és elkezdtem készíteni az ebédet.

Áront nem nagyon lehetett rávenni, hogy bármiben is segítsen.

Végül négy órakor tálaltam. A káposztás zvekkedliben alig lehetett megtalálni a káposztát, pedig volt benne jócskán.  A csirkecombok viszont nagy sikert arattak.

A délutáni olasz tanulást kiegészítettem egy kis olasz rádió hallgatással:
Semmit nem értettem belőle, csak néha egy-egy szót, de a zene nagyon jó.

sempre folyton
sempreverde örökzöld



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése