2019. április 1., hétfő

Manna öntörvényű


Reggel azzal riasztottam Áront, hogy: „9 óra van!” Először még komolyan vette és még válaszolt is, hogy mit ijesztgetem, még nincs is 9, de amikor reagáltam, hogy „Április bolondja.” akkor meg mérgesen válaszolt.

Ez a tegnapi hazatérés nem volt olyan egyszerű. Manna ugyanis.  Csak 2 méterre közelített meg engem és határozottan közölte, hogy nem szeretne Budapestre jönni velem.
"Mikor érted már meg végre, hogy én itt születtem, nekem ez a hazám."

Akármit csináltam, nem és nem jött közelebb.

Ezért ma reggel kénytelen  voltam lemenni érte.

Hét óra után felhívtam a futárszolgálatot, hogy egyeztessünk időpontot, mert nekem ma le kell mennem Mannáért Dömsödre és az oda-vissza két óra. Azt mondta a futár, hogy akkor ó 8:00 és 8:10 között jelentkezik a küldeménnyel. Az kiváló, mert akkor ½ 9 körül el tudok indulni.

Amikor mejött a 3 TB-s külső HDD, gyorsan kipróbáltam és konstatálva, hogy jól működik, bekaptam egy falat regggelit és indultam.

Ma persze, amikor nyitottam a kertkaput  reklamált, "hol voltál?" és most hízeleg.

Az Emőke túróját is bepakoltam, ami tegnap az izgalmak miatt kimaradt, beállítottam a fűtés programját és indultunk haza. Az egész életünk egy folytonos ide-oda utazás.

Útközben vettem magamba egy gulyáslevest, de csak  a felét tudtam megenni, a többit hazahoztam.

Itthon Mannát kiengedtem csavarogni, az autó pedig (72 km-rel) felkerült a Gazdagréti úti töltőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése