2019. április 13., szombat

Áronra várva


20190413 szombat

Hét óra után ébredtem.

Nyolckor már kint voltam a piacon.
Esztikénél egy liter tejet, egy doboz tojást és a lánynak egy medvehagymás túrót vettem. Laci bácsinál egy csokor újhagymát és egy elültethető zellerszárat földdel, de még gumó nélkül.

A kolbászosnál éppen elfogyott a csirkecomb ezért átmentem a henteshez ahol két egész combot, egy darab sütnivaló kolbászt és egy flakon mustárt vettem.

Hazafelé a gyógyszertárban egy 60 darabos Venotec-et, a Vegyesboltban pedig egy fél kilós cipót vettem.

A Bucsi közben leadtam G. Annának a lomiból válogatott orosz nyelvű könyveket és átvittem Pongónak a csontokat.

Itthon nagy reggeli (sültkolbász mustárral, újhagymával, csípős paprikával, friss kenyérrel és tejeskávéval).

Már dél fele jár, amikor elkezdhetem kipihenni a délelőtti fáradalmakat.

½ 2 után Judit áthozta a leendő takarítónőt (Katit), hogy körülnézzen és megbeszéljük a részleteket.  Ő látva, hogy milyen kupi van, udvariasan megkérdezte, hogy előtte ugye valaki itt összerámol?

Megállapodtunk a tarifában, ő 1000.- forintot kér óránként. Holnap reggel 7-kor jönne először.

Hozzá is kezdtem a lakáskulcsok begyűjtésébe. Felhívtam G. Edinát, aki megígérte, hogy holnap reggel elhozza a kulcsokat.

Áron írt, hogy előbb otthon rendet csinál, és csak utána indul el.

Itt hűvös van odakint, de azért annyit felástam, hogy a zellert, amit a piacon vettem még világosban elültessem.

Megpróbáltam installálni az új fűrészlapot, de a felszálló ági védőburkolatot egyelőre nem találtam.

Hiába készültem Áron fogadására a frissen kirántott csirkecombokkal és petrezselymes krumplival, este ½ 8-kor azt írta, hogy „Alakul a rend de nem tudok lemenni. Holnap gyere korán, hogy lásd a rendet. Puszi Áron.”

Nem volt kedvem egyedül vacsorázni, ezért inkább kigurultam a Dobos ABC-be és vettem egy üveg unicumot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése