2019. április 28., vasárnap

Angol kérdésre angol válasz



Áronhoz reggel 7-kor át kell mennem, mert egy órája szól az ébresztője.

Beengedem Mannát, aki morog, pedig tudja, hogy késő este hiába hívogattam, nem jött elő.

 ¾ 10-ig tart a lustálkodás. Közben igyekeztem a blogbejegyzések pótlólagos publikálását befejezni.
Nagy nehezen felkeltem, hogy elkészítsem a reggelit. Minden nagyon lassan megy, még a letöltések is.

Áront angolul kérdeztem meg, hogy meddig szeretne lustálkodni. Meglepetésemre angolul válaszolt és ráadásul hibátlanul: „As long as I can.” Ezt gyakrabban fogjuk játszani.

Reggelire magamnak megsütöttem egy darab kolbászt, Áronnak egy tükörtojást és mellé sült csirke szárnyakat tálaltam, de még nincs kedve lejönni. Még csak ½ 1 van.
A neki kikészített reggelit 1/2 2-kor tudta csak elfogyasztani.

Kirámolom a hátsó ülésről a kúp alá a nagy fóliatasakokba odatelepített téli kerekeket, hogy az autónak újra Európai formája legyen.

Manna még délelőtt kikérte magát a kertbe, de megígérte, hogy indulásra visszajön. Így is tett, ezért még röviddel 4 óra után el tudtunk indulni.

Áron nagyon rendes volt, mert Szigethalmon a Király Burgernél ahol pénzt kért és kapott is 5.000.- forintot, megkérdezte, hogy nekem mit rendeljen, és Emőkének mit vigyünk haza. Ennek nagyon örültem.

Még világosban 18:15-kor érkeztünk meg Gazdagrétre. Bár szemerkélt az eső, ennek ellenére Mannát rögtön szabadlábra helyeztem, de ő azt mondta, inkább feljön, hátha ott is várja valami finomság.
Nem várta, de Áron rögtön adott neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése