2019. április 4., csütörtök

Misihez elvisszük a TV-t


20190404 csütörtök

Csak 9 óra környékén kellett felkelnem, mert a nap első progamja csak 10:30 Á. Zsuzsa  vezette Német társalgás.

Tünde neheztelt rám, hogy szakadt válltáskával járok a KÖZHELY-be. Igaza van, ezen ma változtatni fogok.

Indulás előtt bekaptam egy szerény reggelit.

Hazajövet előtt még egyeztettem Misivel és Péterrel, hogy el kellene vinnünk az előszobából Misihez az ajándék TV-t. Abban állapodtunkmeg, hogy Misi 1 órára jön a Gazdagréti térre.

Itthon krámoltam az autó csomagtartójából, hogy elférjen a TV.

Misi késett ugyan egy félórát, de végül be tudtuk tenni a TV-t a csomagtartóba és indulhattunk Váli utca 6-ba, ott lakik.

Itthon feltettem egy feldarabolt csirkecombot lassútüzön sülni a chilis babhoz.

Áron is hazaért, de nem kezdett el rendet csinálni a szobájában, mert szerinte nem Katika mondta, hogy ilyen körülmények között nem takarít, hanem én mondtam neki, hogy ne takarítson.

Ilyen körülmények között nem volt más választásom, minthogy szembesítettem őket.

Áthívtam Katikát, hogy ő mondja meg az igazat. Ő elmondta Áronnak, hogy most az egészségi állapota nem engedi, de ha jól lenne, akkor se takarítana nálunk, mert elviselhetetlen a szobájában a kupi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése