2019. április 17., szerda

Kezdődik a kocsibeálló építése


20190417 szerda

Igyekeztem az ébresztő óra első szavára 6:20-kor kiugrani az ágyból.

A reggeli elmaradt, viszont pontban 7-e odaértem Szákikáéert a Volvo szervizbe.

Az M0-áson a dugót nem tudtuk elkerülni, de azért mindig a gyorsabb sávban próbálkoztam.

Kiskunlacházán a pékségben pótoltam az elmaradt reggelit (virslis bukta és egy presszó kávé tejjel) és vettem egy kilós cipót is.

A bázison a tervezéssel kezdtük, Sanyika egy létráról kibontotta a kúp szélén a burkolatot, hogy lássa, hova tudjuk később rögzíteni az új szelemen gerendát, majd átmentünk Ferikéhez megkonzultálni, hogy miket vásároljunk a kocsi beállóhoz a Vasudvarban.

1 doboz ø 2,5 mm-es trafóhoz való hegesztő pálca
4 db Ø 14-es dübel hatlapfejű csavarral.
Sok darab különböző  méretre vágott 60x5 mm-es laposvas.
Ferinek kiadtam a munkát és eljöttem.  Én azt a feladatot kaptam, hogy rendeljem meg a Fadepónál a 250 cm x 14 cm x 9 cm-es hátsó lábat.

Délután 4 órakor indultunk vissza. Először Sanyikát vittem a Volvo szervizbe, ahonnan Ő a kerékpárjával ment haza.

Onnan én az IKEA-ba mentem éhségemet csillapítani (marhapörkölt krumplipürével és hozzá görög saláta), közben az autót felakasztottam az IKEA töltőre.

Hazaérve az első dolgom az volt, hogy feladjam a postán az ÚjBuda Közterület Felügyeletnek írt levelemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése