2019. április 26., péntek

Irány Dömsöd Oszkározva


Áron be se szólt reggel, amikor már majdnem ½ 8-kor elindult a suliba. Örülök, hogy legalább a kilincsre akasztott tízórait nem hagyta itthon.

Reggelire két kis szelet bundás kenyér, rajta szalámi, sajt és cukkini, mellé aludttej.

A Smaragdfa is megkapta a reggel neki járó 5 liter vizet és úgy néz ki, hogy nagyon meghálálja a gondoskodást.

G. Anna telefonált, hogy szívesen Oszkár-ozna velünk Dömsödre. Ettől egy kicsit komplikálódott az életem, de megoldom.

Először is feltettem a csirke szárnyat paprikásnak.

Annával megbeszéltem, hogy induljon el, és amikor Áron hazaért, mi is indulunk, és majd felhívom, hogy hol vegyem fel. 

Áron telefonja szokás szerint ki van kapcsolva. Közben Anna már kiszámolta, hogy 15:30-ra lesz az M4-es metró Kelenföldi végállomásán.

Mindent (Mannát is) bepakoltam az autóba. ¼ 4-kor elindulok, de hagyok hátra egy üzenetet Áronnak.

Annával sikerült találkozni, de azt javasoltam, menjünk vissza Gazdagrétre, hátha Áron közben hazaért. Nem ért haza. 

Elindulunk Dömsödre, az üzenetet módosítottam, jöjjön utánunk busszal.

Kiskunlacházán még egy percre megálltam a Gumipontnál, hogy jelezze, holnap reggel jönnék (téli > nyári) kereke cseréltetni. Azt mondták, akkor ½ 7-re jöjjek, mert sok az előjegyzett autó.

Egy óra múlva, a dugók ellenére Dömsödön voltunk. Csak a házban ért utol Áron kurta üzenete: „Későn érek haza. Indulj el.”

Még az esti vacsora előtt berámoltam a hátsó ülésre a bezacskózott nyári kerekeket, hogy ezzel reggel már ne legyen dolgom.

Vacsorára csirkeszárny és egy pohár sör. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése