2019. április 11., csütörtök

Elkészült a Windws 7 újratelepítése


20190411 csütörtök

Először leszaladtam a postára a csomagomért. Rózácskának megérkezett a wireless fülhallgatója. Rögtön meg is írtam Zsuzsinak, hogy Rózácska örüljön.

Reggeli után felhívtam Bélát, hogy most indulnék. Bekaptam egy pár falatot és egy tejeskávét.

8-as busz M4 és a 24-es villamos hamar odavitt.

Nagy örömömre a Lenovo, mint a vadi új. Béla nagyon alapos munkát végzett, hálás voltam érte.

Hazajövet rögtön kipróbáltam. 

Rendeltem a Fasttech-en egy androidos mini PC-t. Azt ígérték, hogy két hét alatt megjön.

A blogban még megkísérlem megmenteni azokat a spotokat, amelyek még menthetők.

Jozsó felhívott, hogy kb. félóra múlva érnek ide a cuccért. Mindent összekészítettem, amiket Stefikének szántam húsvétra és a Rózácska fülhallgatóját, no meg a LED lámpákat.

Este a kínaiból hoztam a vacsorát, de amit Áron rendelt (omlós csirkefalatok vastag tésztával), meg amit én szerettem volna (szecsuani csirke vékony sült tésztával) már minden elfogyott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése